Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.11Słowa kluczowe:
emocje, teoria emocji, aktywność emocjonalna, uczenie sięAbstrakt
W artykule na podstawie teoretycznej analizy przeprowadzonej w oparciu o procesy uczenia się wybrano właściwą kodyfikację pojęcia emocje i wskazano najbardziej dopasowaną do tych procesów ich klasyfikację. Artykuł podkreśla również ważność problematyki emocji w procesie uczenia się na podstawie wyników aktualnie prowadzonych badań.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Walat, W., & Warchoł, T. (2019). Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 80–85. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.11
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.