Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.11

Słowa kluczowe:

emocje, teoria emocji, aktywność emocjonalna, uczenie się

Abstrakt

W artykule na podstawie teoretycznej analizy przeprowadzonej w oparciu o procesy uczenia się wybrano właściwą kodyfikację pojęcia emocje i wskazano najbardziej dopasowaną do tych procesów ich klasyfikację. Artykuł podkreśla również ważność problematyki emocji w procesie uczenia się na podstawie wyników aktualnie prowadzonych badań.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Walat, W., & Warchoł, T. (2019). Analiza pojęcia i klasyfikacji emocji z punktu widzenia procesów uczenia się. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 80–85. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.11

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ