Gamifikacja w edukacji akademickiej – co na to studenci?
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.25Słowa kluczowe:
gamifikacja, grywalizacja motywowanie, metody dydaktyczneAbstrakt
W artykule autor stara się podzielić swoimi doświadczeniami płynącymi z wykorzystania metod aktywizacji i zwiększania motywacji studentów opartych na grywalizacji. Na wstępie przedstawiono wymagania dotyczące grywalizacji. Następnie omówiono autorski edukacyjny system gamifikacyjny o nazwie EduG, który z powodzeniem wdrożono w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Główna część tego artykułu zawiera wyniki badań ewaluacyjnych przeprowadzonych po zgamifikowanych kursach. Pokazały one, że grywalizacja może być skutecznie wykorzystywana w edukacji akademickiej, do czego autor stara się zachęcić nauczycieli.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Rodwald, P. (2019). Gamifikacja w edukacji akademickiej – co na to studenci?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 173–180. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.25
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.