Gamifikacja w edukacji akademickiej – co na to studenci?

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.25

Słowa kluczowe:

gamifikacja, grywalizacja motywowanie, metody dydaktyczne

Abstrakt

W artykule autor stara się podzielić swoimi doświadczeniami płynącymi z wykorzystania metod aktywizacji i zwiększania motywacji studentów opartych na grywalizacji. Na wstępie przedstawiono wymagania dotyczące grywalizacji. Następnie omówiono autorski edukacyjny system gamifikacyjny o nazwie EduG, który z powodzeniem wdrożono w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni. Główna część tego artykułu zawiera wyniki badań ewaluacyjnych przeprowadzonych po zgamifikowanych kursach. Pokazały one, że grywalizacja może być skutecznie wykorzystywana w edukacji akademickiej, do czego autor stara się zachęcić nauczycieli.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Rodwald, P. (2019). Gamifikacja w edukacji akademickiej – co na to studenci?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 173–180. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.25

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU