Koncepcja edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w szkole – geneza i celowość realizacji
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.6Słowa kluczowe:
zdrowie, edukacja zdrowotna, promocja zdrowia, szkoła promująca zdrowieAbstrakt
Treść artykułu koncentruje się wokół zasadniczych pojęć w pedagogice zdrowia: edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia. Autorka podaje wyjaśnienia terminów, wskazuje na obowiązujące ustawy i dokumenty, w oparciu o które realizowane są koncepcje edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w szkole, oraz uzasadnia konieczność harmonijnego ich wdrażania w system szkolny.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
OBODYŃSKA, E. (2016). Koncepcja edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia w szkole – geneza i celowość realizacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 57–63. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.6
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.