Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Muzyka-logo
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zespół redakcyjny
    • Etyka publikacji
    • Dla recenzentów
    • Przesyłanie tekstów
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr 4 (2024)

Nr 4 (2024)

					Pokaż  Nr 4 (2024)
DOI: https://doi.org/10.15584/muzpsk.2024.4
Opublikowane: 2024-10-10

Pełny numer

  • PDF
  • Słowo wstępne

    Ewa Nidecka, Jolanta Wąsacz-Krztoń
    7
    • PDF
  • Recepcja i wykonawstwo muzyki instrumentalnej Ludwiga van Beethovena w Ville Lumière od schyłku lat 20. do połowy lat 40. XIX wieku

    Temina Cadi Sulumuna
    9-31
    • PDF (English)
  • „Trzy utwory” na skrzypce i fortepian Stanisława Serwaczyńskiego (1781–1859) w kontekście historycznym, artystycznym i pedagogicznym

    Iwona A. Siedlaczek
    32-56
    • PDF
  • Romance „Les Adieux” Teodora Leszetyckiego – pożegnanie z Petersburgiem

    Ewa Nidecka
    57-67
    • PDF
  • „Metamorfozy” na fortepian Edwarda Sielickiego – w okowach ponowoczesności i w świetle polskich wariacji fortepianowych powstałych po 1989 roku

    Marcin Tadeusz Łukaszewski
    68-99
    • PDF
  • Wyzwania wykonawcze muzyki współczesnej – refleksje z perspektywy pianisty

    Paweł Popko
    100-109
    • PDF
  • Instrumenty muzyczne w liturgii Kościoła katolickiego w rejonach obwodu tarnopolskiego w Ukrainie

    Svitlana Bondar
    110-123
    • PDF
  • Przekład libretta operowego: status i rola tłumacza. Kognitywna myśl językoznawcza w interpretacji i przekładzie didaskaliów – studium przypadku

    Agnieszka Muszyńska-Andrejczyk
    124-135
    • PDF (English)
  • Streaming. O doświadczaniu muzyki w czasie pandemii

    Mariola Kokowska
    136-170
    • PDF

Język / Language

  • English
  • Język Polski
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.