Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Etyka publikacji
Dla recenzentów
Przesyłanie tekstów
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 4 (2024)
Nr 4 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.15584/muzpsk.2024.4
Opublikowane:
2024-10-10
Pełny numer
PDF
Słowo wstępne
Ewa Nidecka, Jolanta Wąsacz-Krztoń
7
PDF
Recepcja i wykonawstwo muzyki instrumentalnej Ludwiga van Beethovena w Ville Lumière od schyłku lat 20. do połowy lat 40. XIX wieku
Temina Cadi Sulumuna
9-31
PDF (English)
„Trzy utwory” na skrzypce i fortepian Stanisława Serwaczyńskiego (1781–1859) w kontekście historycznym, artystycznym i pedagogicznym
Iwona A. Siedlaczek
32-56
PDF
Romance „Les Adieux” Teodora Leszetyckiego – pożegnanie z Petersburgiem
Ewa Nidecka
57-67
PDF
„Metamorfozy” na fortepian Edwarda Sielickiego – w okowach ponowoczesności i w świetle polskich wariacji fortepianowych powstałych po 1989 roku
Marcin Tadeusz Łukaszewski
68-99
PDF
Wyzwania wykonawcze muzyki współczesnej – refleksje z perspektywy pianisty
Paweł Popko
100-109
PDF
Instrumenty muzyczne w liturgii Kościoła katolickiego w rejonach obwodu tarnopolskiego w Ukrainie
Svitlana Bondar
110-123
PDF
Przekład libretta operowego: status i rola tłumacza. Kognitywna myśl językoznawcza w interpretacji i przekładzie didaskaliów – studium przypadku
Agnieszka Muszyńska-Andrejczyk
124-135
PDF (English)
Streaming. O doświadczaniu muzyki w czasie pandemii
Mariola Kokowska
136-170
PDF
Język / Language
English
Język Polski