Przykład aktywnego nauczania na przedmiocie „Filozofia przyrody” - projekt PASO („Pytaj – Aktywnie Szukaj Odpowiedzi”)

Autor

  • Joanna Kostecka Katedra Biologicznych Podstaw Rolnictwa i Edukacji Środowiskowej Wydział Biologiczno-Rolniczy Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • Anna Mazur-Pączka Katedra Biologicznych Podstaw Rolnictwa i Edukacji Środowiskowej Wydział Biologiczno-Rolniczy Uniwersytetu Rzeszowskiego

DOI:

https://doi.org/10.15584/pjsd.2015.19.9

Słowa kluczowe:

aktywne nauczanie, projekt PASO

Abstrakt

W publikacji zaprezentowano autorski projekt PASO, wprowadzony do przedmiotu „Filozofia przyrody” dla studentów kierunku Odnawialne Źródła Energii i Gospodarka Odpadami na Uniwersytecie Rzeszowskim. Projekt ma aktywizować do zadawania trudnych pytań i poszukiwania odpowiedzi w zakresie kierunków rozwoju cywilizacji oraz relacji człowiek – człowiek oraz człowiek – środowisko. Opracowanie prezentuje jego cel, etapy realizacji oraz metody ewaluacji.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-12