Wykorzystanie wybranych założeń neurodydaktyki w warsztacie nauczyciela polonisty
DOI:
https://doi.org/10.15584/dyd.pol.19.2024.7Słowa kluczowe:
neurodydaktyka, język polski, metody aktywizujące, uczeńAbstrakt
Celem pracy było przybliżenie założeń neurodydaktyki – nauczania przyjaznego mózgowi pod kątem praktyki szkolnej. Jest to stosunkowo nowy nurt, którego idee w ostatnich dekadach zyskały coraz większą popularność, a którego założenia są na tyle istotne, że – zdaniem autora – powinny być brane pod uwagę we współczesnej edukacji. By pokazać, jak może wyglądać nauczanie przyjazne mózgowi na lekcjach języka polskiego, autor starał się przedstawić wykorzystanie wybranych założeń neurodydaktyki w warsztacie nauczyciela polonisty.
Pobrania
Opublikowane
2024-12-20
Jak cytować
Górny, D. (2024). Wykorzystanie wybranych założeń neurodydaktyki w warsztacie nauczyciela polonisty. Dydaktyka Polonistyczna, 19(10), 75–84. https://doi.org/10.15584/dyd.pol.19.2024.7
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE LITERACKIE I JĘZYKOWE