Zarządzanie i administrowanie edukacją pozaformalną realizowaną w formie e-learningowej

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/iuseta.2023.3.17

Słowa kluczowe:

personalizacja nauki, innowacje pedagogiczne, edukacja online, administrowanie, edukacja pozaformalna

Abstrakt

Artykuł analizuje kwestie związane z zarządzaniem i administrowaniem edukacją pozaformalną realizowaną w formie e-learningowej. Opracowanie koncentruje się na zagadnieniach organizacyjnych związanych z edukacją pozaformalną, kładąc nacisk na kluczowe elementy, takie jak personalizacja nauki, innowacje pedagogiczne, edukacja online oraz skuteczne administrowanie. W kontekście omawiania zagadnień organizacyjnych w obszarze edukacji pozaformalnej opracowanie analizuje rolę platform e-learningowych w ułatwianiu administrowania realizacją zajęć edukacyjnych. Ponadto przedstawia strategie zarządzania procesem kształcenia przy wykorzystaniu platform e-learningowych. Wyniki przyczyniają się do pełniejszego zrozumienia skomplikowanych aspektów skutecznego zarządzania i administrowania edukacją pozaformalną w formie e-learningowej.

Pobrania

Opublikowane

2023-09-15

Jak cytować

Tuczyński, K., & Warchoł, T. (2023). Zarządzanie i administrowanie edukacją pozaformalną realizowaną w formie e-learningowej. Ius Et Administratio, 52(3), 197–206. https://doi.org/10.15584/iuseta.2023.3.17

Numer

Dział

Artykuły