Oddziaływania poprzez nauczanie w resocjalizacji penitencjarnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.39Słowa kluczowe:
nauczanie, skazany, więzienieAbstrakt
Celem artykułu jest omówienie zagadnienia resocjalizacji poprzez naukę w warunkach izolacji więziennej, uwzględniając aktualne podstawy prawne. Skazani doceniają wartość kształcenia, jednak zapotrzebowanie na naukę w zakładzie karnym spada na rzecz rosnącej popularności kursów. Korzyści związane z kontynuowaniem nauki przemawiają za potrzebą dalszej eksploracji tego zagadnienia i podjęciem prób zminimalizowania powstałych dysproporcji, aby zapobiec dalszej marginalizacji tego ważnego środka oddziaływania na skazanych.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Korona, K. (2019). Oddziaływania poprzez nauczanie w resocjalizacji penitencjarnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 291–294. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.39
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY WYKORZYSTANIA IT W DZIAŁANIACH INTEGRACYJNYCH I INKLUZYJNYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.