Służebna rola edukacji odpowiedzią na zmiany cywilizacyjne
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.4Słowa kluczowe:
edukacyjny ekonomizm, przywództwo służebne, łańcuch przywództwa, służebność, uprawomocnienie, nauczycielAbstrakt
W artykule przedstawiono obraz przywództwa służebnego, poczynając od dyrektora szkoły, a kończąc na nauczycielu. We wnioskach wskazano rolę dyrektora szkoły jako lidera zmian w oświacie, która powinna skłaniać się ku służebności. Artykuł skłania do refleksji, dlaczego tak trudno wyprzeć edukacyjny ekonomizm i wprowadzić służebność.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
ZABORNIAK, M. B. (2018). Służebna rola edukacji odpowiedzią na zmiany cywilizacyjne. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 44–49. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.4
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI PORÓWNAWCZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.