Percepcja statusu społecznego wybranych profesji oraz osobiste preferencje zawodowe studentów pedagogiki resocjalizacyjnej

Autor

  • DOROTA PSTRĄG Doktor, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Katedra Pedagogiki Społecznej i Reso-cjalizacyjnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.17

Słowa kluczowe:

status społeczny zawodu, prestiż zawodu, preferencje zawodowe, stereotypy płci

Abstrakt

W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na grupie studentów pedagogiki resocjalizacyjnej. Dotyczą one statusu społecznego wybranych zawodów, które potencjalne wykonywać mogą w przyszłości absolwenci resocjalizacji, oraz ich preferencji zawo-dowych.

Opublikowane

2018-09-30

Jak cytować

PSTRĄG, D. (2018). Percepcja statusu społecznego wybranych profesji oraz osobiste preferencje zawodowe studentów pedagogiki resocjalizacyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 126–132. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.17

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION