Percepcja statusu społecznego wybranych profesji oraz osobiste preferencje zawodowe studentów pedagogiki resocjalizacyjnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.17Słowa kluczowe:
status społeczny zawodu, prestiż zawodu, preferencje zawodowe, stereotypy płciAbstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych na grupie studentów pedagogiki resocjalizacyjnej. Dotyczą one statusu społecznego wybranych zawodów, które potencjalne wykonywać mogą w przyszłości absolwenci resocjalizacji, oraz ich preferencji zawo-dowych.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
PSTRĄG, D. (2018). Percepcja statusu społecznego wybranych profesji oraz osobiste preferencje zawodowe studentów pedagogiki resocjalizacyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 126–132. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.17
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.