Szachy – poszukiwanie drogi w dorosłe życie
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.36Słowa kluczowe:
edukacja, szachy, bazy danych, analizaAbstrakt
Rozwój technologii informatycznych wykreował możliwości analizy rozproszonych danych. Nowoczesne bazy danych pozwalają nam przyjrzeć się każdemu problemowi z nieskończenie wielu perspektyw. Coraz bardziej i coraz szybciej zmieniające się nasze otoczenie wymusza na nas (pedagogach) coraz bardziej wnikliwej, szybszej i dogłębnej analizy naszych wychowanków, studentów. Jednak w wielu przypadkach nasza diagnoza musi być błędna, gdyż dane, na których oparliśmy naszą analizę, były niepełne, niewystarczające lub nieodpowiednie do diagnozy, jaką przyjdzie nam postawić. Dlatego dziś stawiam tezę, iż w obecnie również nauki humanistyczne powinny w szerszym zakresie czerpać z możliwości analitycznych, jakie daje nam informatyka.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
MAC, M. (2018). Szachy – poszukiwanie drogi w dorosłe życie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 271–276. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.36
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.