Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi?
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.11Słowa kluczowe:
przygotowanie pedagogów, modernizacja, standardy kompetencje, zmiana paradygmatu, student, osobowość, uczący sięAbstrakt
Autor analizuje i rozważa stan, kierunki i tendencje modernizacji kształcenia pedagogicznego. W artykule poświęca uwagę źródłom procesów modernizacyjnych, ich adaptowalności w rosyjskim systemie kształcenia. Odnotowuje trudności i sprzeczność zmiany paradygmatu w kształceniu. Zwraca uwagę na konieczność zastosowania interaktywnych metod, nowoczesnych technologii w celu osiągnięcia współczesnego pedagogicznego wykształcenia. Wskazuje cechy dzieci z nowym typem myślenia i zachowania.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
SZEWCZENKO, N. (2017). Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 91–96. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.11
Numer
Dział
PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.