Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi?

Autor

  • NATASZA SZEWCZENKO Moskiewski Miejski Uniwersytet, Rosja

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.11

Słowa kluczowe:

przygotowanie pedagogów, modernizacja, standardy kompetencje, zmiana paradygmatu, student, osobowość, uczący się

Abstrakt

Autor analizuje i rozważa stan, kierunki i tendencje modernizacji kształcenia pedagogicznego. W artykule poświęca uwagę źródłom procesów modernizacyjnych, ich adaptowalności w rosyjskim systemie kształcenia. Odnotowuje trudności i sprzeczność zmiany paradygmatu w kształceniu. Zwraca uwagę na konieczność zastosowania interaktywnych metod, nowoczesnych technologii w celu osiągnięcia współczesnego pedagogicznego wykształcenia. Wskazuje cechy dzieci z nowym typem myślenia i zachowania.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

SZEWCZENKO, N. (2017). Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 91–96. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.11

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION