Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 22 Nr 4 (2017): Edukacja – Technika – Informatyka
Tom 22 Nr 4 (2017): Edukacja – Technika – Informatyka
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4
Opublikowane:
2017-12-15
Pełny numer
PDF
Od redakcji
11-15
PDF
PDF (English)
PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ
Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?
Ryszard Pęczkowski
21-28
PDF
Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Ameryki
AGNIESZKA PAWŁOWSKA
29-35
PDF
System finansowania oświaty niepublicznej w Polsce
ANNA PIĘTA-SZAWARA
36-42
PDF
Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy. Analiza relacji zaangażowanych aktorów
ANNA KOŁOMYCEW
43-49
PDF
Pozaekonomiczne aspekty likwidacji szkół w gminach wiejskich
BOGUSŁAW KOTARBA
50-55
PDF
Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczych
Waldemar Lib, JÁN STEBILA
56-64
PDF
Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznych
Danuta Ochojska
65-71
PDF
O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie
Ewa Swoboda
72-77
PDF
Personalizowanie kształcenia akademickiego – wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy
ADRIANNA SARNAT-CIASTKO
78-83
PDF
Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym
ANNA ENGLERT-BATOR
84-90
PDF
Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi?
NATASZA SZEWCZENKO
91-96
PDF
Andragogy as Theoretical Basis of Corporate Training in American Companies
OLENA OGIENKO, IRYNA LYTOVCHENKO
97-102
PDF (English)
Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposes
OKSANA SYNEKOP
103-107
PDF (English)
Edukacja muzyczna w gimnazjach tarnowskich w dobie autonomii Galicji
JOLANTA WĄSACZ-KRZTOŃ
108-113
PDF
PROBLEMY EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowych
URSZULA ORDON
117-124
PDF
On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools
Barbara Lulek
125-134
PDF (English)
Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym
ANNA PĘKALA
135-140
PDF
Graficzny zapis graniastosłupa obserwowanego przez dzieci w wieku 6–9 lat
EWA PIWOWARSKA
141-146
PDF
Decorating a Christmas tree in primary school
PETR SIMBARTL, HELENA TANKOVÁ
147-151
PDF (English)
Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenia
MAŁGORZATA FALENCKA-JABŁOŃSKA
152-159
PDF
Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży
MIROSŁAW BABIARZ, PAWEŁ GARBUZIK
160-165
PDF
PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Wzorce przetwarzania zwizualizowanych treści edukacyjnych
ANNA STOLIŃSKA, DARIUSZ BURAKOWSKI
169-175
PDF
Procesy wzrokowe u osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
MARZENA KOWALUK-ROMANEK, RAFAŁ WAWER
176-183
PDF
Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
MARZENA KOWALUK-ROMANEK, RAFAŁ WAWER
184-191
PDF
Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas
PAWEŁ PĘCZKOWSKI, WŁADYSŁAW BŁASIAK
192-200
PDF (English)
Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas
PAWEŁ PĘCZKOWSKI, WŁADYSŁAW BŁASIAK
201-213
PDF (English)
Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraine
OKSANA NAGORNIUK, OLEKSANDR MUDRAK, HALYNA MUDRAK, WIKTORIA SOBCZYK
214-219
PDF (English)
Optimization of Technology of Canned Meat Products
L. BAL’-PRYLYPKO, N. SLOBODIANIUK, G. BRONA, R. MOROZIUK, A. AL’ RAVASHDEKH
220-223
PDF (English)
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ
Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary School
MILAN KLEMENT
227-235
PDF (English)
Rola zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum
ELŻBIETA SAŁATA
236-244
PDF
Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy
MONIKA WAWER
245-253
PDF
Specjalista Big Data – oczekiwania pracodawców a edukacja akademicka
MONIKA WAWER, Piotr Muryjas
254-260
PDF
Wykorzystanie metody projektów w procesie samokształcenia studentów
AGNIESZKA DŁUGOSZ
261-267
PDF
Czujniki w praktyce kształcenia inżynierskiego
WOJCIECH ŻYŁKA, MARTA ŻYŁKA, ZYGMUNT SZCZERBA
268–273
PDF
The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunker
LYUBOV SHYMKO
274-277
PDF (English)
Technologiczne aspekty edukacji dla bezpieczeństwa
Urszula Soler
278-282
PDF
Edukacja dla bezpieczeństwa jako ogniwo w systemie bezpieczeństwa
MARLENA LOREK
283-288
PDF
Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracovisku
VIERA TOMKOVÁ
289-294
PDF (Slovenčina)
Hodnotenie fyzikálnych a chemických faktorov drevných prachov
IVANA TUREKOVÁ
295-300
PDF (Slovenčina)
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Wytwory techniki a budowanie wiedzy w środowisku sieciowym
EUNIKA BARON-POLAŃCZYK
303-308
PDF
Edukacja medialna w społeczeństwie sieci
ALINA BETLEJ
309-314
PDF
Wychowanie do wartości w społeczeństwie informacyjnym
CECYLIA LANGIER, MARTYNA SIEMBIDA
315-322
PDF
„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej
ZBIGNIEW ŁĘSKI
323-328
PDF
Ja–Ty–Komputer. Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej
ANNA PIERZCHAŁA
329-334
PDF
Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji
PAULINA POKOJSKA, WOJCIECH POKOJSKI
335-340
PDF
Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym
KRYSTIAN TUCZYŃSKI
341-346
PDF
Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań
TOMASZ WARCHOŁ
347-352
PDF
Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego
TOMASZ WARZOCHA
353-358
PDF
Metoda zbierania wymagań w projektowaniu systemów informatycznych
ROBERT WOJTACHNIK
359-367
PDF
Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologies
HADI M. SALEH, MOHAMMED U. UMARU, DMITRY V. ALEXANDROV
368-374
PDF (English)
Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLAB
ZBIGNIEW GOMÓŁKA, BOGUSŁAW TWARÓG, EWA ŻESŁAWSKA
375-381
PDF
RECENZJE
Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, “Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective”, Edition: 1, Publisher: Palacký University of Olomouc 2017, p. 172. ISBN: 978-80-244-5093-3. DOI: 10.5507/pdf.17.244500933
WOJCIECH WALAT
385-386
PDF (English)
Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska (red.), „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2016, ss. 174, ISBN 978-83-8084-013-3
KATARZYNA MYŚLIWIEC
387-389
PDF
Lista reccenzentów w roku 2017
90-91
PDF
PDF (English)
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski