O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie

Autor

  • Ewa Swoboda Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Ekonomii

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.8

Słowa kluczowe:

nauczanie matematyki, przygotowanie zawodowe nauczycieli

Abstrakt

Zestawienie sposobów przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć z edukacji matematycznej prowadzone w Polsce oraz w Czechach (Praga) wyraźnie wskazuje na nasze niedostatki. Z drugiej strony sugeruje, w jakim kierunku powinny pójść zmiany.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

Swoboda, E. (2017). O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 72–77. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.8

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION