O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.8Słowa kluczowe:
nauczanie matematyki, przygotowanie zawodowe nauczycieliAbstrakt
Zestawienie sposobów przygotowania nauczycieli do prowadzenia zajęć z edukacji matematycznej prowadzone w Polsce oraz w Czechach (Praga) wyraźnie wskazuje na nasze niedostatki. Z drugiej strony sugeruje, w jakim kierunku powinny pójść zmiany.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
Swoboda, E. (2017). O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 72–77. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.8
Numer
Dział
PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.