Wzorce przetwarzania zwizualizowanych treści edukacyjnych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.22Słowa kluczowe:
wzorce przetwarzania informacji, infografiki, badania edukacyjne, okulografiaAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań jakościowych, w których wykorzystano technikę eye trackingową w celu analizy procesu odczytywania informacji przedstawionych w postaci infografik. Badanie przeprowadzono wśród studentów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Rozważany problem dotyczy możliwości identyfikacji wzorców przetwarzania informacji za pomocą techniki śledzenia ruchów gałek ocznych (m.in. analizy ścieżki wzroku badanych) i możliwości ich aplikacji w doskonaleniu metod uczenia się wizualnego.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
STOLIŃSKA, A., & BURAKOWSKI, D. (2017). Wzorce przetwarzania zwizualizowanych treści edukacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 169–175. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.22
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.