Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 10 Nr 2 (2014): Edukacja – Technika – Informatyka
Tom 10 Nr 2 (2014): Edukacja – Technika – Informatyka
Opublikowane:
2014-12-30
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Wojciech WALAT
9-12
PDF
EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA
Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji
Waldemar FURMANEK
15-26
PDF
Informatyk humanista
Maria RACZYŃSKA
27-31
PDF
Edukacja coraz bardziej mobilna
Aleksander PIECUCH
32-41
PDF
Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego
Marek KĘSY
42-47
PDF
Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014
Miroslav CHRÁSKA
48-53
PDF (Čeština)
Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego
Ryszard GMOCH, Janusz NOWAK
54-60
PDF
Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
Katarzyna MYŚLIWIEC
61-66
PDF
Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání
Ladislav RUDOLF
67-73
PDF (Čeština)
Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Marzena KOWALUK-ROMANEK
74-81
PDF
Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Wojciech CZERSKI
82-87
PDF
Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies
Nataliia ISHCHUK, Volodymyr LIESOVYI
88-94
PDF (English)
Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language
Galyna KOZLAKOVA, Oksana STRELCHENKO
95-101
PDF (English)
Projektová výuka mediální výchovy
Pavel KAPOUN, Aleš OUJEZDSKÝ
102-109
PDF (Čeština)
EDUKACYJNY SPRZĘT I PROGRAMY KOMPUTEROWE
Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki
Waldemar FURMANEK
113-126
PDF
Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh
Roman STADTRUCKER, Milan ĎURIš
127-133
PDF (Slovenčina)
Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inżynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej
Tomasz PRAUZNER
134-140
PDF
Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych
Paweł PTAK
141-146
PDF
Multimediálna podpora technického vzdelávania
Jana DEPEŠOVÁ
147-152
PDF (Slovenčina)
Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim
Ewelina KOSICKA, Renata LIS
153-158
PDF
Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej
Marcin BUGDOL, Aleksander KONIOR
159-164
PDF
FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education
Miroslav KELEMEN, Monika BLIŠŤANOVÁ
165-169
PDF (English)
Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni
Jan KROTKÝ
170-175
PDF (Čeština)
Interaktivní tabule interwrite ve výuce
Antonín ROJÁK
176-180
PDF (Čeština)
Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky
Katarína ŠTERBÁKOVÁ
181-186
PDF (Slovenčina)
Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge
Jaroslav ŠOLTÉS
187-192
PDF (Slovenčina)
Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule
Miloš BENDÍK, Milan ĎURIŠ
193-200
PDF (Slovenčina)
The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics
Milan ĎURIŠ, Miloš BENDÍK
201-212
PDF (English)
Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania
Mária VARGOVÁ
213-217
PDF (Slovenčina)
Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Pavla DOBEŠOVÁ, René SZOTKOWSKĐ
218-223
PDF (Čeština)
Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie
Juliána LITECKÁ, Jaroslav ŠOLTÉS
224-228
PDF (Slovenčina)
EDUKACJA ZDALNA
Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego
Eunika BARON-POLAŃCZYK
238-244
PDF
Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych
Waldemar FURMANEK, Waldemar Lib
231-237
PDF
Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu
Franciszek GRABOWSKI, Andrzej PASZKIEWICZ, Marek BOLANOWSKI
245-251
PDF
SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta
Jerzy KULASA, Anna NIZIOŁ
252-258
PDF
Nauczyciel w sieci
Zbigniew RUSZAJ
259-264
PDF
Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników
Monika WAWER
265-270
PDF
Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe
Jozef PAVELKA
271-277
PDF (Slovenčina)
Nová forma výuky – adaptivní e-learning
Kateřina KOSTOLÁNYOVÁ
278-283
PDF (Čeština)
Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne
Danuta MORAŃSKA
284-289
PDF
Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu
Wojciech WALAT
290-300
PDF
Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech
Ingrid NAGYOVÁ
301-307
PDF (Čeština)
Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem
Joanna KANDZIA
308-314
PDF
Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management
Olena GLAZUNOVA, Tetyana VOLOSHYNA
315-321
PDF (English)
Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego
Katarzyna GARWOL
322-327
PDF
Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym
Urszula ORDON, Wioletta SOŁTYSIAK
328-333
PDF
Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych
Marek BOLANOWSKI, Andrzej PASZKIEWICZ
334-341
PDF
Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network
Evgeny KOVALEV, Hadi SALEH
342-344
PDF (English)
The application for learning launguages on the base of mobile platforms
Dmitry ALEXANDROV, Hadi SALEH, Osama TAHAAN, Evgenija ALEXANDROVA
345-347
PDF (English)
Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji
Bogdan KWIATKOWSKI, Robert PĘKALA, Bogusław TWARÓG, Zbigniew GOMÓŁKA, Mateusz MICHNOWICZ
348-353
PDF
Aplikacja mobilna – informator uczelniany
Mateusz MICHNOWICZ
354-357
PDF
ICT W BADANIACH EDUKACYJNYCH
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów
Dariusz WCISŁO, Władysław BŁASIAK, Magdalena ANDRZEJEWSKA, Małgorzata GODLEWSKA, Roman ROSIEK, Bożena ROżEK, Mirosława SAJKA, Anna STOLIŃSKA, Paweł PĘCZKOWSKI
361-367
PDF
Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych
Roman ROSIEK, Mirosława SAJKA
368-374
PDF
Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych
Mirosława SAJKA, Roman ROSIEK
375-383
PDF
Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru
Bożena ROŻEK
384-390
PDF
Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)
Tadeusz PIĄTEK
391-398
PDF
Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking
Václav Václav TVARŮŽKA
399-405
PDF (Čeština)
Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej
Wioletta Małgorzata ŚWIERZY
406-412
PDF
Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program
Yuri MEDVEDEV, Irina NIKOLAEVA, Ekaterina DAVLETYAROVA
413-418
PDF (English)
Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej
Jacek WOŁOSZYN
419-424
PDF
Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich
Jacek BARTMAN, Konrad BAJDA
425-431
PDF
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski