Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej

Autor

  • Katarzyna MYŚLIWIEC Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

zintegrowana edukacja wczesnoszkolna, współczesne technologie informacyjne, źródła przemian

Abstrakt

Etap edukacji wczesnoszkolnej w założeniu integracyjnego, całościowego nauczania powinien przygotowywać uczniów do życia w społeczeństwie informacyjnym nie tylko w ramach zajęć komputerowych. Dlatego też tematem niniejszego opracowania uczyniono analizę źródeł przemian w procesie edukacji wczesnoszkolnej w kontekście reform Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

MYŚLIWIEC, K. (2014). Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 61–66. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6575

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA