Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Autor

  • Katarzyna MYŚLIWIEC Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, robotyka, programowanie

Abstrakt

W opracowaniu poruszono problematykę zajęć z zakresu robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dokonano analizy ofert zamieszczonych na stronach internetowych twórców kursów w świetle dostępnej literatury.

Pobrania

Opublikowane

2015-03-30

Jak cytować

MYŚLIWIEC, K. (2015). Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 77–81. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6527

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ