Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Słowa kluczowe:
edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, robotyka, programowanieAbstrakt
W opracowaniu poruszono problematykę zajęć z zakresu robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dokonano analizy ofert zamieszczonych na stronach internetowych twórców kursów w świetle dostępnej literatury.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
MYŚLIWIEC, K. (2015). Dziecko konstruktorem robotów – analiza oferty edukacyjnej
dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 77–81. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6527
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.