Programowanie we wczesnej edukacji dziecka

Autor

  • KATARZYNA MYŚLIWIEC Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.6

Słowa kluczowe:

wczesna edukacja dziecka, programowanie

Abstrakt

W niniejszym artykule podjęto problematykę programowania w edukacji formalnej i nieformalnej, ze szczególnym uwzględnieniem wczesnej edukacji dziecka. Analizie poddano założenia podstawy programowej wchodzącej w życie we wrześniu 2017 r. w świetle dostępnych raportów i zagranicznych praktyk.

Pobrania

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

MYŚLIWIEC, K. (2017). Programowanie we wczesnej edukacji dziecka. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 51–55. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.6

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ