Programowanie we wczesnej edukacji dziecka
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.6Słowa kluczowe:
wczesna edukacja dziecka, programowanieAbstrakt
W niniejszym artykule podjęto problematykę programowania w edukacji formalnej i nieformalnej, ze szczególnym uwzględnieniem wczesnej edukacji dziecka. Analizie poddano założenia podstawy programowej wchodzącej w życie we wrześniu 2017 r. w świetle dostępnych raportów i zagranicznych praktyk.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
MYŚLIWIEC, K. (2017). Programowanie we wczesnej edukacji dziecka. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 51–55. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.6
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.