Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych
Słowa kluczowe:
dziecko w młodszym wieku szkolnym, społeczeństwo informacyjne, technologie informacyjno-komunikacyjneAbstrakt
Funkcjonowanie człowieka w dobie dynamicznego rozwoju technologii, szerokiego dostępu do wiedzy, a także możliwości komunikowania się ludzi z najodleglejszych zakątków świata zdeterminowało formowanie się społeczeństwa informacyjnego. Raporty statystyczne potwierdzają, że aktywnymi użytkownikami technologii informacyjno-komunikacyjnych są również dzieci. W niniejszym artykule poruszona zostanie problematyka obywatelstwa dziecka w młodszym wieku szkolnym w społeczeństwie informacyjnymPobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
MYŚLIWIEC, K. (2016). Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 191–196. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6283
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION