Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych

Autor

  • KATARZYNA MYŚLIWIEC Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Pe- dagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.29

Słowa kluczowe:

dziecko w młodszym wieku szkolnym, społeczeństwo informacyjne, technologie informacyjno-komunikacyjne

Abstrakt

Funkcjonowanie człowieka w dobie dynamicznego rozwoju technologii, szerokiego dostępu do wiedzy, a także możliwości komunikowania się ludzi z najodleglejszych zakątków świata zdeterminowało formowanie się społeczeństwa informacyjnego. Raporty statystyczne potwierdzają, że aktywnymi użytkownikami technologii informacyjno-komunikacyjnych są również dzieci. W niniejszym artykule poruszona zostanie problematyka obywatelstwa dziecka w młodszym wieku szkolnym w społeczeństwie informacyjnym

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

MYŚLIWIEC, K. (2016). Uczniowie klas I–III szkół podstawowych miejskich i wiejskich jako użytkownicy narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 191–196. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.29

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ