Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu

Autor

  • Franciszek GRABOWSKI
  • Andrzej PASZKIEWICZ
  • Marek BOLANOWSKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

małe światy, e-learning

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z wykorzystaniem teorii małych światów w celu określenia grupy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą edukacyjną w formie e-learningu. Zaproponowano mechanizm, który umożliwia wyselekcjonowanie takiej grupy na podstawie informacji udostępnianych w portalach społecznościowych.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

GRABOWSKI, F., PASZKIEWICZ, A., & BOLANOWSKI, M. (2014). Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 245–251. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora