Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu
Słowa kluczowe:
małe światy, e-learningAbstrakt
W artykule przedstawiono zagadnienia związane z wykorzystaniem teorii małych światów w celu określenia grupy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą edukacyjną w formie e-learningu. Zaproponowano mechanizm, który umożliwia wyselekcjonowanie takiej grupy na podstawie informacji udostępnianych w portalach społecznościowych.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
GRABOWSKI, F., PASZKIEWICZ, A., & BOLANOWSKI, M. (2014). Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 245–251. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6601
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.