Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu

Autor

  • Franciszek GRABOWSKI Politechnika Rzeszowska, Polska
  • Andrzej PASZKIEWICZ Politechnika Rzeszowska, Polska
  • Marek BOLANOWSKI Politechnika Rzeszowska, Polska

Słowa kluczowe:

małe światy, e-learning

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z wykorzystaniem teorii małych światów w celu określenia grupy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą edukacyjną w formie e-learningu. Zaproponowano mechanizm, który umożliwia wyselekcjonowanie takiej grupy na podstawie informacji udostępnianych w portalach społecznościowych.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

GRABOWSKI, F., PASZKIEWICZ, A., & BOLANOWSKI, M. (2014). Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 245–251. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6601

Inne teksty tego samego autora