Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 14 Nr 4 (2015)
Tom 14 Nr 4 (2015)
Opublikowane:
2015-12-15
Pełny numer
PDF
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION
Strony tytułowe
. .
1-2
Spis treści
Wojciech Walat, Waldemar Lib
3-5
Wprowadzenie
Wojciech Walat, Waldemar Lib
7
Przygotowanie nauczycieli klas I–III szkoły podstawowej do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem TI
Dorota SZUMNA
11-17
Počítačová podpora experimentov v príprave učiteľov na vysokých školách s pedagogickým zameraním
Ján PAVLOVKIN
18-23
W poszukiwaniu kompetencji informacyjnych
Aleksander PIECUCH
24-33
Nowoczesne systemy wspomagające pracę inżyniera
Wojciech ŻYŁKA, Marta ŻYŁKA
34-39
Działania nauczycieli średnich szkół plastycznych w celu uzyskania i doskonalenia swoich zawodowych kompetencji multimedialnych dla dalszego rozwoju zawodowego
Janusz STRZECHA
40-44
Uwzględnianie oczekiwań pracodawców w definiowaniu zakresu przedmiotowego kursów na przykładzie nauczania platform programistycznych
Bartosz JABŁOŃSKI
45-50
Wykorzystanie case study w procesie doskonalenia informatycznego pracowników firm
Robert LIS
57-61
Wspomaganie certyfikacji witryn internetowych za pomocą urzędów lokalnych
Michał KONIUSZKO, Robert PĘKALA, Andrzej PASZKIEWICZ
62-67
Edukacja i poziom kompetencji pracowników 50+ w obszarze IT
Monika WAWER, Piotr MURYJAS
68-73
Modern Educational Technologies in Ukrainian High School
Halyna MYKHAYLISHYN, Nadiia LUTSAN, Oksana KONDUR
74-79
Edukacja artystyczna na Ukrainie w kontekście dynamicznych zmian współczesnej cywilizacji
Olga CHYŻNA, Fabian ANDRUSZKIEWICZ
80-84
Kultura pracy – oświata – umiejętności w dobie społeczeństwa informacyjnego
Tadeusz PIĄTEK
85-90
Rozwój społecznych zainteresowań uczniów szkół średnich w kontekście wyników osiąganych w matematycznych konkursach on-line
Joanna KANDZIA
93-99
Edukacja na odległość w opinii studentów (doniesienie z badań pilotażowych)
Bożena DUSZA
100-104
Rozwój technologii e-learningu
Agnieszka MOLGA, Marek WÓJTOWICZ
105-110
Aktywność internetowa dzieci i młodzieży – wskazania dla praktyki pedagogicznej
Beata KOMOROWSKA
111-117
Zmiany w technikach komunikacji internetowej studentów
Milan KOSZEL, Sławomir KOCIRA, Edmund LORENCOWICZ
118-124
Mapy wiedzy narzędziem w edukacji
Urszula ORDON, Wioletta SOŁTYSIAK
125-129
Nauczanie komputerowego wspomagania projektowania na kierunkach przyrodniczych
Krzysztof PIECZARKA, Aleksander KRZYŚ, Łukasz JELEŃ
130-135
Mathematical Approaches of Creating to Educational Content Formation in the Professional System Computer Training of Blind People
Iurii TULASHVILI
136-140
Planowanie jakości e-kursu – wykres przyczynowo-skutkowy
Tomasz WALASEK, Zygmunt KUCHARCZYK
141-147
Rozwój technologii e-learningu
RENATA LIS
148-152
Perspektywa rozwoju infrastruktury sieciowej w szkole
Piotr KARAŚ, Maciej KARAŚ
153-156
Edukacja akademicka z wykorzystaniem narzędzi SAS
Piotr MURYJAS, Monika WAWER
157-162
Wspomaganie procesu kształcenia za pomocą oprogramowania typu open source
Mariusz ŚNIADKOWSKI
163-168
Kurs e-learningowy: obróbka materiału wideo w programie Pinnacle Studio oparty na teorii kognitywnej procesu uczenia się
Tomasz WARCHOŁ
169-175
Role of Multimedia Technologies in Training of Students
Osama TAHAAN, Hadi SALEH
176-178
Działania przeciw wykluczeniu cyfrowemu dzieci i młodzieży – edukacyjny aspekt zjawiska
Magdalena WASYLEWICZ
179-184
Anonimowość w cyfrowym świecie jako gra pozorów
Katarzyna GARWOL
185-190
Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy
Wojciech WALAT
191-196
Wykorzystanie komputera w rozwijaniu zainteresowań muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Anna PĘKALA
197-202
Wpływ seksualizmu w sieci na młodych użytkowników internetu
Katarzyna GARWOL
203-208
„Welcome to the Real (?) World, Mr. Down”. Osoby z zespołem Downa w wirtualnej przestrzeni – obcy czy cyfrowi tubylcy?
Anna BIEGANOWSKA
209-215
AUTORZY
Wojciech Walat, Waldemar Lib
216-218
The Comparative Studies of Air Traffic Controllers’ Professional Communicative Competence Development Methodical Systems of Canada, Germany and Russia
Eugene KMITA
51-56
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski