Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy
Słowa kluczowe:
cyberprzemoc, wychowanie, współpraca rodzice–szkołaAbstrakt
Nauczyciele i rodzice często nieświadomi problemów, z jakimi borykają się dzieci, nie reagują. Nie mogą powstrzymać więc negatywnego działania sprawców ani pomóc ofiarom. Powszechny brak wiedzy o stosowaniu wobec podopiecznych cyberprzemocy powoduje, iż dorośli mają niewielki udział w wykrywaniu i zwalczaniu cyberagresji.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
WALAT, W. (2015). Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 191–196. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6421
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.