Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy

Autor

  • Wojciech WALAT

Słowa kluczowe:

cyberprzemoc, wychowanie, współpraca rodzice–szkoła

Abstrakt

Nauczyciele i rodzice często nieświadomi problemów, z jakimi borykają się dzieci, nie reagują. Nie mogą powstrzymać więc negatywnego działania sprawców ani pomóc ofiarom. Powszechny brak wiedzy o stosowaniu wobec podopiecznych cyberprzemocy powoduje, iż dorośli mają niewielki udział w wykrywaniu i zwalczaniu cyberagresji.

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

WALAT, W. (2015). Reakcja uczniów, nauczycieli i rodziców na zjawisko cyberprzemocy. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 191–196. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6421

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION