Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 2 Nr 2 (2010): Edukacja – Technika – Informatyka
Tom 2 Nr 2 (2010): Edukacja – Technika – Informatyka
Opublikowane:
2010-12-15
Pełny numer
PDF
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION
AUTORZY
. .
Spis treści
. ., Waldemar Lib
3-5
Wprowadzenie
Wojciech Walat, Waldemar Lib
7-9
Wyzwania edukacji wobec kolejnych fal przemian cywilizacyjnych
WALDEMAR FURMANEK
13-27
Poszukiwanie nowego modelu edukacji w oparciu o idee kognitywizmu i konstruktywizmu
Wojciech WALAT
28-38
Aksjologiczne uwarunkowania postaw twórczych dzieci komputerowych i niekomputerowych – analiza porównawcza
HENRYK NOGA
39-45
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
TOMASZ PRAUZNER
46-50
Potrzeba wykorzystania i aktualizowania wiedzy z zakresu technologii informacyjnej w opinii uczniów
KRZYSZTOF PYTEL
51-56
Technologia informacyjna w edukacji
KRZYSZTOF PYTEL
57-62
Przygotowanie informatyczne gimnazjalistów w regionie Zagłębia Dąbrowskiego – wnioski z badań
JANUSZ JANCZYK, ANTONI SZNIRCH
63-67
Wpływ zastosowania systemu kontroli jakości organizacji systemu kształcenia
ELENA EVGENIEVNA MININA
70-68
Komunikacja na skrzyżowaniu kultur podstawą budowy kompetencji interkulturowych
OLENA ZELIKOVSKA
71-75
Skutki przemian edukacji informatycznej
MARIA RACZYŃSKA
76-82
Informatyczne przygotowanie przyszłego nauczyciela matematyki
MAREK WÓJTOWICZ
85-90
Gotowość uczniów i nauczycieli do wykorzystania technologii informacyjnej na lekcji
OKSANA VYTRYKHOVSKA
91-96
Tendencje rozwoju procesu kształcenia zawodowego w szkole wyższej w społeczeństwie informatycznym: w kontekście Ukrainy
OLENA OGIENKO, IRINA LYTOVCHENKO
97-102
Technologie informacyjne w kształceniu pracowników służby zdrowia na Ukrainie
INNA PALAMARENKO
103-109
Przywództwo nauczyciela – gwarancja do sukcesu
NIKOLYA SUROTYUK
110-115
Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół
WOJCIECH CZERSKI
116-122
Wszechobecna informatyka – edukacja matematyczna w społeczeństwie wiedzy
JOANNA KANDZIA
123-129
Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym
MARTIN HAVELKA, ČESTMÍR SERAFÍN, JIŘÍ KROPÁČ
130-1306
Wirtualne konstrukcje elektroniczne w nauczaniu techniki
ČESTMÍR SERAFÍN
139-144
Od tradycyjnego materiału dydaktycznego do e-kursu
ALEKSANDER PIECUCH
145-154
Stwórz, potem zagraj na komputerze i instrumencie muzycznym
SLAVOLJUB HILCHENKO
155-162
Rola e-learningu w szkolnictwie wyższym
ANTONÍN ROJÁK
163-168
Wykorzystanie technologii informacyjnych oraz Internetu w procesach edukacyjnych szkoły średniej i wyższej
SVITLANA OLEXIJIVNA KOSTENKO, Oxana Petrivna KOVALCHUK
169-174
Narzędzia e-learningu wspomagające proces edukacji informatycznej w odniesieniu do progresu wiedzy informatycznej wśród słabszych studentów
ROBERT RAJS
175-188
Poszerzona przestrzeń społeczna Internetu w działalności edukacyjnej gimnazjalistów
JANUSZ JANCZYK
186-194
Internet a kształcenie na odległość w opiniach użytkowników
JANUSZ JANCZYK, ANTONI SZNIRCH, ALEKSANDRA WÓJTOWICZ
195-201
Wykorzystanie edukacyjnej przestrzeni wirtualnej na przykładzie dydaktycznych animacji komputerowych
RAFAŁ WAWER, MONIKA WAWER
202-208
Harmoniczne przebiegi napięć i prądów w szeregowych obwodach RLC
JÁN PAVLOVKIN, DANIEL NOVÁK
211-217
Metoda szybkich przekształceń Radona bazująca w obliczeniach na użyciu własności symetrii
MYHAYLO KOBASYAR, ROSTYSLAV KOSAREVYCH, RUSYN BOHDAN, AGNIESZKA MOLGA
218-224
Role nauczyciela i ucznia w zdalnej edukacji
PRZEMYSŁAW PODULKA
227-233
Platformy e-learningowe
ŁUKASZ PIECUCH
234-239
Nauczanie projektowania trójwymiarowego przy użyciu programu Autodesk Inventor na kierunkach inżynierskich z wykorzystaniem instrukcji stanowiskowych
MATEUSZ KUKUŁA
240-245
Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym projektowaniu na zajęciach dydaktycznych
MICHAŁ SUSFAŁ
249-251
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski