Narzędzia e-learningu wspomagające proces edukacji informatycznej w odniesieniu do progresu wiedzy informatycznej wśród słabszych studentów
Słowa kluczowe:
nauczanie na odległość, Moodle, nauczanie komplementarneAbstrakt
Artykuł opisuje doświadczenia oraz wnioski wyniesione z prowadzenia kursów w zakresie przedmiotów informatycznych realizowanych w Instytucie Politechnicznym Państwowej WyŜszej Szkoły Zawodowej w Krośnie z pomocą systemu portalowego na bazie platformy Moodle. Prezentowany artykuł opisuje analizę kursu, który powstał w celu przedstawienia moŜliwości systemu wirtualnej edukacji Moodle1, na którym jest budowana platforma E-student naleŜąca do Państwowej WyŜszej Szkoły Zawodowej w Krośnie. Przedstawiono wykorzystanie systemu e-learningu dla przedmiotu „Informatyka w turystyce” na kierunku: Turystyka i rekreacja w PWSZ Krosno. Na podstawie badań – wyników z testów/ćwiczeń praktycznych pośród studentów kierunku: Turystyka i rekreacja oraz egzaminu końcowego z przedmiotu „Informatyka w turystyce” w postaci pracy w systemach Voyager Travel, Hotel, Euroticket On-Line stwierdzono wyraźny związek pomiędzy zastosowaniem narzędzi wspomagających proces edukacji dostępnych w platformie e-learningowej w portalu E-student PWSZ Krosno.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
RAJS, R. (2010). Narzędzia e-learningu wspomagające proces edukacji informatycznej w odniesieniu do progresu wiedzy informatycznej wśród słabszych studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 175–188. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7099
Numer
Dział
WIRTUALNE SYSTEMY EDUKACYJNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.