Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
Słowa kluczowe:
mass media, osobowość człowiekaAbstrakt
Nowoczesne mass media oddziałują zarówno pozytywnie, jak i negatywnie na osobowość człowieka. Analiza tematu jest problemem złożonym, wymagającym szerokiej interpretacji w ujęciu psychologicznym i socjologicznym człowieka. W pracy tej zasygnalizowane zostaną jedynie wybrane, moim zdaniem najważniejsze czynniki opisujące korelację zjawiska.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
PRAUZNER, T. (2010). Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 46–50. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7079
Numer
Dział
EDUKACJA INFORMATYCZNO-INFORMACYJNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.