Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka

Autor

  • TOMASZ PRAUZNER Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Polska

Słowa kluczowe:

mass media, osobowość człowieka

Abstrakt

Nowoczesne mass media oddziałują zarówno pozytywnie, jak i negatywnie na osobowość człowieka. Analiza tematu jest problemem złożonym, wymagającym szerokiej interpretacji w ujęciu psychologicznym i socjologicznym człowieka. W pracy tej zasygnalizowane zostaną jedynie wybrane, moim zdaniem najważniejsze czynniki opisujące korelację zjawiska.

Pobrania

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

PRAUZNER, T. (2010). Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 46–50. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7079

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNO-INFORMACYJNA