Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2 (2011)
Nr 2 (2011)
Opublikowane:
2011-12-15
Pełny numer
PDF
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION
Spis treści
. ., Waldemar Lib
3-5
WPROWADZENIE
Wojciech Walat, Waldemar Lib
7-9
Wiedza wyznacznikiem modelu życia w społeczeństwie informacyjnym
Waldemar FURMANEK
13-27
Wykorzystanie sytemu Courseware w e-learningu
Miroslav CHRÁSKA
28-32
Szkolne serwisy internetowe w obszarze transformacji społeczeństwa informacyjnego
Janusz JANCZYK
33-38
Innowacyjna działalność Centrów Informacji Oświatowej
Olena ANISHCHENKO
39-43
Problemy kształcenia na odległość pracowników administracji państwowej na Ukrainie
Andrii HAIDUK
44-49
Człowiek przyszłości – edukacja informatyczna
Joanna KANDZIA
50-55
Analysis of the term „Information and Analytical competency”
Larisa PETRENKO
56-59
Wpływ wybranych czynników na umiejętności posługiwania się pojęciami informatycznymi przez uczniów kończących II etap edukacyjny w świetle badań
Waldemar LIB
65-80
Zarządzanie przez opowiadanie
Agnieszka Natalia RYBIŃSKA
81-87
Technologie informacyjno-komunikacyjne w osiąganiu celów dydaktycznej adaptacji przez studentów
Nataliia ISHCHUK, Volodymyr LIESOVYI
88-92
Samokształcenie w kontekście informatyzacji procesu edukacyjnego
Olena OGIENKO, Irina LYTOVCHENKO
93-98
Wykorzystanie programu komputerowego w nauczaniu chemii na poziomie szkoły wyższej
Nadiyn HLOVYN, Orest ZAKHARIV, Oleg PAVLIV
99-103
Wyzwania w nauczaniu na odległość i w wirtualnej klasie – zastosowanie programu Adobe Acrobat Connect Pro
Branko MEDIC
104-112
Zastosowanie najnowszych technologii informacyjnych w prowadzeniu wykładów z przedmiotów humanistycznych
Natalia BURUKOVSKA, Olena BERMICHEVA
113-118
Rola wybranych atrybutów egzystencjonalnych w kształtowaniu środowiska społecznego
Volodomyr KALUGA
119-124
Ethnopedagogical component of the forming of sexual culture of the youth
Tamara IVAKHNENKO
125-129
Wybrane multimedialne kompetencje nauczycieli
Aleksander PIECUCH
133-145
Nauczanie przedmiotów zawodowych z wykorzystaniem komputera PC
Milan ĎURIŠ
146-151
Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?
Milan BERNÁT, Renáta BERNÁTOVÁ
152-158
Uczenie się przyrody przez logiczne łamigłówki i aplikacje komputerowe jako wsparcie uczniów szkoły podstawowej
Renáta BERNÁTOVÁ
159-165
Nauczanie języków obcych z wykorzystaniem technologii informacyjnych
Nina TVEREZOVSKAYA, Galina СHEREDNICHENKO
166-172
System wideokonferencyjny jako innowacyjny element w edukacji
Viera TOMKOVÁ
173-178
Edukacyjne zastosowanie podręczników multimedialnych w szkole podstawowej
Jan KROTKÝ
179-184
E-książka w uczeniu się fizyki
Oksana TVORUN
185-190
Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym
Slavoljub HILČENKO
191-198
Symulacja komputerowa w kształceniu technicznym – projekt w programie SolidWorks i SolidCAM
Tomasz PRAUZNER, Urszula NOWACKA, Kacper ŁASZEWSKI
199-204
Programy multimedialne w szkole średniej
Alexander GERTSIY, Nataliia ISHCHUK
205-208
Aplikacje interakcyjne Technologii Flash w Action Script 2.0 jako wprowadzenie do programowania obiektowego i strukturalnego
Piotr KISIEL
209-214
Aplikacja multimedialnej techniki w nauce
Antonín ROJÁK, Miroslava MIKLOŠÍKOVÁ
215-220
Skuteczność nauczania języka obcego z wykorzystaniem mass mediów oraz mediów elektronicznych
Edie MUSTAFAEVA
221-227
Wykorzystanie nowych technologii informatycznych w procesie kształcenia na przykładzie tablicy interaktywnej
Tomasz WARZOCHA
228-232
TCP/IP Narzędzia administracyjne
Jacek WOŁOSZYN
233-241
Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire
Agnieszka MOLGA, Marek WÓJTOWICZ
242-252
Ergonomia stanowiska komputerowego
Mateusz KUKUŁA
255-262
Funkcje i cele Internetu w procesach zdalnej edukacji
Przemysław PODULKA
263-267
Nauczanie projektowania grafiki wektorowej, animacji i oprogramowania w środowisku Adobe Flash
Łukasz PIECUCH
268-275
The Authors
. ., Waldemar Lib
277-279
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski