Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym
Słowa kluczowe:
animacja, opracowania multimedialne, innowacyjne nauczanie, edukacja wczesnoszkolnaAbstrakt
W artykule przedstawiona została propozycja, specjalnie opracowanego na potrzeby nauczania wczesnoszkolnego, filmu animowanego oraz scenariusz zajęć z wykorzystaniem tego filmu. Dotychczas w Serbii dominuje tradycyjne podejście do nauczania-uczenia się. Odbywa się ono głównie z wykorzystaniem tradycyjnych podręczników szkolnych. Opisana tu propozycja jest próbą połączenia tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami multimedialnymi i stanowi nowy sposób modelowania procesu dydaktycznego na poziomie nauczania wczesnoszkolnego w Serbii.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
HILČENKO, S. (2011). Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 191–198. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7008
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.