Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym

Autor

  • Slavoljub HILČENKO

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

animacja, opracowania multimedialne, innowacyjne nauczanie, edukacja wczesnoszkolna

Abstrakt

W artykule przedstawiona została propozycja, specjalnie opracowanego na potrzeby nauczania wczesnoszkolnego, filmu animowanego oraz scenariusz zajęć z wykorzystaniem tego filmu. Dotychczas w Serbii dominuje tradycyjne podejście do nauczania-uczenia się. Odbywa się ono głównie z wykorzystaniem tradycyjnych podręczników szkolnych. Opisana tu propozycja jest próbą połączenia tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami multimedialnymi i stanowi nowy sposób modelowania procesu dydaktycznego na poziomie nauczania wczesnoszkolnego w Serbii.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

HILČENKO, S. (2011). Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 191–198. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>