Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym

Autor

  • Slavoljub HILČENKO College of Vocational Studies, Subotica, Serbia

Słowa kluczowe:

animacja, opracowania multimedialne, innowacyjne nauczanie, edukacja wczesnoszkolna

Abstrakt

W artykule przedstawiona została propozycja, specjalnie opracowanego na potrzeby nauczania wczesnoszkolnego, filmu animowanego oraz scenariusz zajęć z wykorzystaniem tego filmu. Dotychczas w Serbii dominuje tradycyjne podejście do nauczania-uczenia się. Odbywa się ono głównie z wykorzystaniem tradycyjnych podręczników szkolnych. Opisana tu propozycja jest próbą połączenia tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technologiami multimedialnymi i stanowi nowy sposób modelowania procesu dydaktycznego na poziomie nauczania wczesnoszkolnego w Serbii.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

HILČENKO, S. (2011). Modelowanie zajęć lekcyjnych z wykorzystaniem filmów animowanych w nauczaniu wczesnoszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 191–198. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7008

Numer

Dział

MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE