Uczenie tabliczki mnożenia w drugiej klasie szkoły podstawowej z wykorzystaniem gier komputerowych
Słowa kluczowe:
animacja komputerowa, projektowanie, praktyczne działania edukacyjne, manipulacyjne działania edukacyjneAbstrakt
W odpowiedzi na problematyczność nauki tabliczki mnożenia uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej zaprojektowane i wykonane zostały różne profesjonalne i amatorskie, pomysłowe, praktyczne oraz dowcipne narzędzia mające zmniejszyć ich „cierpienie” w jej zapamiętywaniu. W artykule nie angażowano się w dogłębną analizę poszczególnych rozwiązań i metod ułatwiających zapamiętywanie tabliczki mnożenia. Przedstawiono jedynie tradycyjne metody nauczania „opakowane” w nowe środki. Wspólną cechą wszystkich metod jest to, że muszą one zapewniać komfortowe warunki nauki.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
HILČENKO, S. (2012). Uczenie tabliczki mnożenia w drugiej klasie szkoły podstawowej
z wykorzystaniem gier komputerowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 223–231. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6919
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.