Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?

Autor

  • Milan BERNÁT
  • Renáta BERNÁTOVÁ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

edukacja medialna, edukacja wczesnoszkolna, technologie, informacyjne (IT)

Abstrakt

W artykule przedstawiono aspekty związane z wykorzystaniem apletów Java do tworzenia zastosowania ich w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Autorzy przedstawili również aplety Java, które sami stworzyli i stosowali w naturalnym procesie nauczania. Jednocześnie zauważają niezastąpione dydaktyczne i zawodowe mistrzostwo nauczyciela w procesie nauczania z wykorzystaniem programów w języku Java.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

BERNÁT, M., & BERNÁTOVÁ, R. (2011). Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 152–158. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION