Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?
Słowa kluczowe:
edukacja medialna, edukacja wczesnoszkolna, technologie, informacyjne (IT)Abstrakt
W artykule przedstawiono aspekty związane z wykorzystaniem apletów Java do tworzenia zastosowania ich w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Autorzy przedstawili również aplety Java, które sami stworzyli i stosowali w naturalnym procesie nauczania. Jednocześnie zauważają niezastąpione dydaktyczne i zawodowe mistrzostwo nauczyciela w procesie nauczania z wykorzystaniem programów w języku Java.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
BERNÁT, M., & BERNÁTOVÁ, R. (2011). Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 152–158. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7002
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.