Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja medialna, edukacja wczesnoszkolna, technologie, informacyjne (IT)Abstrakt
W artykule przedstawiono aspekty związane z wykorzystaniem apletów Java do tworzenia zastosowania ich w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Autorzy przedstawili również aplety Java, które sami stworzyli i stosowali w naturalnym procesie nauczania. Jednocześnie zauważają niezastąpione dydaktyczne i zawodowe mistrzostwo nauczyciela w procesie nauczania z wykorzystaniem programów w języku Java.Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
BERNÁT, M., & BERNÁTOVÁ, R. (2011). Jak funkcjonują prezentacje dydaktyczne wykonane w apletach Java i animacjach flash?. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 152–158. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION