Uczenie się przyrody przez logiczne łamigłówki i aplikacje komputerowe jako wsparcie uczniów szkoły podstawowej
Słowa kluczowe:
edukacja medialna, edukacja wczesnoszkolna, technologie informacyjneAbstrakt
W artykule opisano wybrane kwestie wizualizacji programu nauczania informatyki dla uczniów młodszych szkoły podstawowej, tj. od 1 do 4 klasy szkoły podstawowej.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
BERNÁTOVÁ, R. (2011). Uczenie się przyrody przez logiczne łamigłówki i aplikacje komputerowe
jako wsparcie uczniów szkoły podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 159–165. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7003
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.