System wideokonferencyjny jako innowacyjny element w edukacji
Słowa kluczowe:
wideokonferencja, edukacja, opinie i postawy nauczycieli i uczniówAbstrakt
Artykuł jest jednym z wyników zrealizowanego projektu KEGA nr 173- 018UKF-4/2010. Skoncentrowano się w nim na problematyce wykorzystania systemów wideokonferencyjnych w edukacji. Po przeprowadzeniu eksperymentu z wykorzystaniem wideokonferencji w nauczaniu zbadano opinie nauczycieli różnych typów szkół na temat możliwości wykorzystania tej formy kształcenia, a wyniki przedstawiono i opisano w niniejszym opracowaniu.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
TOMKOVÁ, V. (2011). System wideokonferencyjny jako innowacyjny element w edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 173–178. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7005
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.