System wideokonferencyjny jako innowacyjny element w edukacji

Autor

  • Viera TOMKOVÁ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

wideokonferencja, edukacja, opinie i postawy nauczycieli i uczniów

Abstrakt

Artykuł jest jednym z wyników zrealizowanego projektu KEGA nr 173- 018UKF-4/2010. Skoncentrowano się w nim na problematyce wykorzystania systemów wideokonferencyjnych w edukacji. Po przeprowadzeniu eksperymentu z wykorzystaniem wideokonferencji w nauczaniu zbadano opinie nauczycieli różnych typów szkół na temat możliwości wykorzystania tej formy kształcenia, a wyniki przedstawiono i opisano w niniejszym opracowaniu.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

TOMKOVÁ, V. (2011). System wideokonferencyjny jako innowacyjny element w edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 173–178. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora