Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej

Autor

  • Viera TOMKOVÁ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

edukacja techniczna, wyobraźnia przestrzenna

Abstrakt

W artykule przedstawiono potrzebę rozwoju wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej na poziomie szkoły gimnazjalnej. Autorka podjęła badania zorientowane na świadomość przestrzenną i zdolność do manipulowania wyobraŜanymi przedmiotami we wszystkich klasach gimnazjum. Na podstawie oceny przeprowadzonych badań autorka zaprojektowała rozwiązania zorientowane na wsparcie rozwoju wyobraźni przestrzennej w kształceniu technicznym

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

TOMKOVÁ, V. (2012). Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 279–284. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora