Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej
Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, wyobraźnia przestrzennaAbstrakt
W artykule przedstawiono potrzebę rozwoju wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej na poziomie szkoły gimnazjalnej. Autorka podjęła badania zorientowane na świadomość przestrzenną i zdolność do manipulowania wyobraŜanymi przedmiotami we wszystkich klasach gimnazjum. Na podstawie oceny przeprowadzonych badań autorka zaprojektowała rozwiązania zorientowane na wsparcie rozwoju wyobraźni przestrzennej w kształceniu technicznymPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
TOMKOVÁ, V. (2012). Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 279–284. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6976
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.