Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej

Autor

  • Viera TOMKOVÁ Univerzita Konštantíma Filozofa v Nitre, Slovenská Republika

Słowa kluczowe:

edukacja techniczna, wyobraźnia przestrzenna

Abstrakt

W artykule przedstawiono potrzebę rozwoju wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej na poziomie szkoły gimnazjalnej. Autorka podjęła badania zorientowane na świadomość przestrzenną i zdolność do manipulowania wyobraŜanymi przedmiotami we wszystkich klasach gimnazjum. Na podstawie oceny przeprowadzonych badań autorka zaprojektowała rozwiązania zorientowane na wsparcie rozwoju wyobraźni przestrzennej w kształceniu technicznym

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

TOMKOVÁ, V. (2012). Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 279–284. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6976

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ

Inne teksty tego samego autora