Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 5 Nr 1 (2012): Edukacja – Technika – Informatyka
Tom 5 Nr 1 (2012): Edukacja – Technika – Informatyka
Opublikowane:
2012-06-30
Pełny numer
PDF
Wprowadzenie
Wojciech Walat
7-9
PDF
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION
Badania pedagogiczne kompetencji zawodowych przyszłych ekologów przeprowadzone na uniwersytetach Ukrainy
Yuliya RYBALKO, Nataliia RIDEI, Liudmyla KLYMENKO, Oleg DIEDUKH
69-73
Wybrane społeczne aspekty pedagogiki krytycznej
Natalia ZAYCHENKO
74-79
Perspektywy realizacji edukacyjnego audytu w ukraińskich instytucjach szkolnictwa wyŜszego
Victoria LIPSKA
80-86
Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakcie kształcenia studentów na kierunkach inŜynierskich
Alexander GERTSIY, Nataliia ISHCHUK
87-92
Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku
Vera PETRUK, Volodymyr LIESOVYI
93-98
Metodologia multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych w szkołach wyŜszych
Nataliia ISHCHUK
99-106
Specyfika stosowania instruktażowych technologii interaktywnych w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach
Olena PROZOR
107-111
Cechy naukowo-dydaktycznego kształcenia uniwersyteckiego
Liudmyla MAKODZEI, Anna YAZUN
112-117
E-studia na kierunku „Biznes informacyjny w Rosji”
Eugene KOVALEV
118-119
O kształceniu zawodowym w Szwajcarii
Krzysztof KRASZEWSKI
123-128
Professional preparedness of high school graduates with regard to job advertisements requirements – research report
Janusz STRZECHA
129-135
Współczesne zmiany zawodów, kwalifikacji na europejskim rynku pracy
Antoni KRAUZ
136-14
Wykorzystanie wiedzy z zakresu technologii informacyjnej przez absolwentów kierunku ETI w pracy zawodowej
Marta BAŁAżAK
148-153
Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa
Olena BERMICHEVA, Nataliia BURUKOVSKA, Grigoriy SYSOIENKO
154-159
Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”
Valentyna STAKHNEVYCH, Liudmyla DANKEVYCH
160-165
Budowanie kultury językowej jako komponentu kultury komunikacji zawodowej
Svitlana AMELINA
166-172
Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych
Mаrta BERDNYK
173-180
Regulacyjny komponent psychologicznej gotowości przyszłego specjalisty w zakresie rolnictwa do działalności zawodowej
Oksana POLOZENKO
181-186
Testy jako metody kontroli
Olga BEREZOVSKA, Lyudmyla VLASENKO, Inna TRYGUB
187-190
Podstawowe metody analizy niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji w czasie studiów
Nataliya BOZHOK
191-196
Problem zagospodarowania odpadów komunalnych na terenach wiejskich
Wiktoria SOBCZYK
199-205
Uzasadnienie treści praktyk dla studentów ekologii kształcących się na Ukrainie
Vita STROKAL, Natalija RIDEI, Nina TVEREZOVSKA, Tetana HITRENKO, Anna SYTSKA
206-210
Kompetencje zawodowe absolwentów studiów licencjackich i magisterskich z ekologii
Natalija RIDEI, Yulija RYBALKO, Svetlana PALAMARCHUK, Denis SHOFOLOV
211-216
Podstawowe załoŜenia edukacji dla zrównowaŜonego rozwoju i jej rola w tworzeniu ekologicznych i ekocentrycznych perspektyw
Oksana NAGORNIUK, Olga NAGORNIUK
217-222
Struktura komponentów kryterialnych kultury przyszłych specjalistów z dziedziny agrarnej
Nataliya KOSTRYTSYA
223-229
Sposoby kształtowania się osobowości w kulturze politycznej w społeczeństwie ukraińskim
Iuliia SIEKUNOVA
230-234
Technologia jako fenomen ludzkiej aktywności
Nina TVEREZOVSKA, Viktor SYDORENKO
237-247
Technologia jako fenomen ludzkiej aktywności
Nina TVEREZOVSKA, Viktor SYDORENKO
237-247
Edukacja architektoniczna w przedszkolu – zarys problematyki
Wojciech WALAT
248-265
Rozwijanie umiejętności w zakresie przedsiębiorczości w przedmiocie technika w szkołach podstawowych na Słowacji
Gabriel BÁNESZ, Michal FÖLDESI
266-271
Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej
Agnieszka DŁUGOSZ
272-278
Znaczenie wyobraźni przestrzennej w edukacji technicznej
Viera TOMKOVÁ
279-284
Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na przedmiotach nietechnicznych
Danka LUKÁČOVÁ
285-289
Rozwijanie twórczości w szkole podstawowej
Petr MACH
290-296
Kształcenie nauczycieli przedmiotów technicznych na Słowacji
Marcela DUCHOVIČOVÁ
297-302
Analiza tłumienia prędkości fali podłuŜnej w elemencie Ŝelbetowym z zarysowaniem
Michał TEODORCZYK
303-308
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYśSZEJ
Model człowieka paradygmatem nauk pedagogicznych
Waldemar FURMANEK
13-26
PDF
Osobowościowe komponenty relacji człowiek-działalność
Valeriy ZOBKOV
27-30
PDF (English)
Cechy zawodowe jako wyznacznik kompetencji specjalistów z różnych rodzajów zawodów
Olga FILATOVA
31-35
PDF (English)
Samoregulacja uczenie się nastolatków w wieku dorastania
Alexander ZOBKOV
36-41
PDF (English)
Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole
Nataly LITWINOWA, Jliy LASAREVA
42-47
PDF (English)
Społeczna adaptacja studentów z wadami słuchu poprzez trening społeczno-psychologiczny
Evgeniya AKININA
48-51
PDF (English)
Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego w roku akademickim 2010/2011
Marie CHRÁSKOVÁ
52-58
PDF (Čeština)
Wykorzystanie środków technologii informacyjnych w procesie wychowawczej adaptacji w wieku dorastania
Elena EROPOVA
59-62
PDF (English)
Rozwój umiejętności twórczych i smaku estetycznego jako środek edukacji
Volodymyr KALUGA
63-68
PDF (English)
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski