Samoregulacja uczenie się nastolatków w wieku dorastania
Słowa kluczowe:
samoregulacja, nastolatek, działania edukacyjne, samoocena, komponenty samoregulacjiAbstrakt
W artykule pokazano, iż dominującym czynnikiem w wewnętrznej samoregulacji zachowań i aktywności młodzieŜy w okresie dorastania jest osiągnięcie poziomu rozwoju samodzielności uczenia się, która zaleŜy od zdolności nastolatka do organizowania, kierowania i regulowania kształcenia intelektualnych, wolicjonalnych, moralnych oraz emocjonalnych kanałów komunikacyjnychPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
ZOBKOV, A. (2012). Samoregulacja uczenie się nastolatków w wieku dorastania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 36–41. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6939
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.