Samoregulacja uczenie się nastolatków w wieku dorastania

Autor

  • Alexander ZOBKOV Vladimir State University, Russia

Słowa kluczowe:

samoregulacja, nastolatek, działania edukacyjne, samoocena, komponenty samoregulacji

Abstrakt

W artykule pokazano, iż dominującym czynnikiem w wewnętrznej samoregulacji zachowań i aktywności młodzieŜy w okresie dorastania jest osiągnięcie poziomu rozwoju samodzielności uczenia się, która zaleŜy od zdolności nastolatka do organizowania, kierowania i regulowania kształcenia intelektualnych, wolicjonalnych, moralnych oraz emocjonalnych kanałów komunikacyjnych

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

ZOBKOV, A. (2012). Samoregulacja uczenie się nastolatków w wieku dorastania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 36–41. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6939

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ