Metodologia multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych w szkołach wyŜszych

Autor

  • Nataliia ISHCHUK Vinnytsia Institute of Economics of Ternopil National Economic University, Vinnytsia, Ukraine

Słowa kluczowe:

wsparcie metodyczne, nauczania języków obcych ze wspomaganiem multimediów, cechy aktywności umysłowej, poznawcza aktywność uczniów, samokształcenie, multimedia edukacyjne

Abstrakt

Artykuł ten stanowi teoretyczne uzasadnienie dla zastosowania multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych. Opracowano w nim zalecenia metodologiczne, które okazały się trwałą podstawą dla skutecznego opanowania języka obcego. PoniewaŜ na dzisiejszym rynku pracy występuje zapotrzebowanie na specjalistów posiadających odpowiedni poziom umiejętności komunikacyjnych, nauczyciele akademiccy mają polegać na skutecznych metodach zwiększających zdolności poznawcze studentów, które rozwijają niezaleŜność i elastyczność ucznia w ustawicznym samokształceniu. Wyniki przeprowadzonego eksperymentu dowodzą, iŜ istnieje pozytywny wpływ proponowanego wsparcia metodologicznego na sukces w uczeniu się języków obcych

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

ISHCHUK, N. (2012). Metodologia multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych w szkołach wyŜszych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 99–106. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6950

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ

Inne teksty tego samego autora