Metodologia multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych w szkołach wyŜszych
Słowa kluczowe:
wsparcie metodyczne, nauczania języków obcych ze wspomaganiem multimediów, cechy aktywności umysłowej, poznawcza aktywność uczniów, samokształcenie, multimedia edukacyjneAbstrakt
Artykuł ten stanowi teoretyczne uzasadnienie dla zastosowania multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych. Opracowano w nim zalecenia metodologiczne, które okazały się trwałą podstawą dla skutecznego opanowania języka obcego. PoniewaŜ na dzisiejszym rynku pracy występuje zapotrzebowanie na specjalistów posiadających odpowiedni poziom umiejętności komunikacyjnych, nauczyciele akademiccy mają polegać na skutecznych metodach zwiększających zdolności poznawcze studentów, które rozwijają niezaleŜność i elastyczność ucznia w ustawicznym samokształceniu. Wyniki przeprowadzonego eksperymentu dowodzą, iŜ istnieje pozytywny wpływ proponowanego wsparcia metodologicznego na sukces w uczeniu się języków obcychPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
ISHCHUK, N. (2012). Metodologia multimedialnego wspomagania nauczania języków obcych
w szkołach wyŜszych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 99–106. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6950
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.