Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakcie kształcenia studentów na kierunkach inŜynierskich
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
kształcenie przez rozwiązywanie problemów, ocena, ewaluacja, testy kontrolne, myślenie analityczno-logiczne, eksperymentAbstrakt
Artykuł dotyczy metod oceny i ewaluacji wiedzy i umiejętności zawodowych studentów na kierunkach inŜynierskich w trakcie nauki przez rozwiązywanie problemów. Opisane są tu metody testowania i oceny teoretycznej wiedzy uczniów, umiejętności praktycznych i myślenia analitycznego-logicznego. Przedstawione są wyniki eksperymentu, które dowodzą, Ŝe PBL wzmaga pewność studentów w zakresie umiejętności rozwiązywania problemów, które mogą być wykorzystane w ich dalszym kształceniu i rozwoju karieryOpublikowane
2012-06-30
Jak cytować
GERTSIY, A., & ISHCHUK, N. (2012). Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakcie
kształcenia studentów na kierunkach inŜynierskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 87–92. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION