Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakciekształcenia studentów na kierunkach inżynierskich
Słowa kluczowe:
kształcenie przez rozwiązywanie problemów, ocena, ewaluacja, testy kontrolne, myślenie analityczno-logiczne, eksperymentAbstrakt
Artykuł dotyczy metod oceny i ewaluacji wiedzy i umiejętności zawodowych studentów na kierunkach inżynierskich w trakcie nauki przez rozwiązywanie problemów. Opisane są tu metody testowania i oceny teoretycznej wiedzy uczniów, umiejętności praktycznych i myślenia analitycznego-logicznego. Przedstawione są wyniki eksperymentu, które dowodzą, że PBL wzmaga pewność studentów w zakresie umiejętności rozwiązywania problemów, które mogą być wykorzystane w ich dalszym kształceniu i rozwoju kariery
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.