Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakciekształcenia studentów na kierunkach inżynierskich

Autor

  • Alexander GERTSIY State Economy and Technology University of Transport, Kyiv, Ukraine
  • Nataliia ISHCHUK Vinnytsia Institute of Economics of Ternopil National Economic University, Vinnytsia, Ukraine

Słowa kluczowe:

kształcenie przez rozwiązywanie problemów, ocena, ewaluacja, testy kontrolne, myślenie analityczno-logiczne, eksperyment

Abstrakt

Artykuł dotyczy metod oceny i ewaluacji wiedzy i umiejętności zawodowych studentów na kierunkach inżynierskich w trakcie nauki przez rozwiązywanie problemów. Opisane są tu metody testowania i oceny teoretycznej wiedzy uczniów, umiejętności praktycznych i myślenia analitycznego-logicznego. Przedstawione są wyniki eksperymentu, które dowodzą, że PBL wzmaga pewność studentów w zakresie umiejętności rozwiązywania problemów, które mogą być wykorzystane w ich dalszym kształceniu i rozwoju kariery

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

GERTSIY, A., & ISHCHUK, N. (2012). Ocena i ewaluacja przez rozwiązywanie problemów w trakciekształcenia studentów na kierunkach inżynierskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 87–92. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6948

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ