Technologie informacyjno-komunikacyjne w osiąganiu celów dydaktycznej adaptacji przez studentów

Autor

  • Nataliia ISHCHUK Ternopil University of Economics, Vinnytsia, Ukraine
  • Volodymyr LIESOVYI Vinnytsia National Technical University, Vinnytsia, Ukraine

Słowa kluczowe:

socjalizacja, adaptacja dydaktyczna, technologie informacyjne

Abstrakt

W artykule poruszono problematykę związaną z socjalizacją studentów pierwszych lat studiów, ich zdolnością przystosowania się do nowego dla siebie środowiska akademickiego i możliwości wykorzystania w tym celu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

ISHCHUK, N., & LIESOVYI, V. (2011). Technologie informacyjno-komunikacyjne w osiąganiu celów dydaktycznej adaptacji przez studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 88–92. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6993

Inne teksty tego samego autora