Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
adaptacja dydaktyczna, studenci pierwszego roku, uniwersytecka strona internetowa, CMS, CMS JoomlaAbstrakt
Artykuł przedstawia problem moŜliwie szybkiej adaptacji dydaktycznej studentów pierwszego roku. Analiza wyników badań nad wykorzystaniem Internetu i dostępnością technologii CMSs ukierunkowuje prace w tym zakresie na utworzenie uniwersyteckiej strony internetowej, która moŜe okazać się ułatwieniem w adaptacji studentów do uczenia się w nowych warunkach w wyŜszych uczelniach technicznychOpublikowane
2012-06-30
Jak cytować
PETRUK, V., & LIESOVYI, V. (2012). Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna
dla adaptacji studentów pierwszego roku. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 93–98. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION