Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku

Autor

  • Vera PETRUK
  • Volodymyr LIESOVYI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

adaptacja dydaktyczna, studenci pierwszego roku, uniwersytecka strona internetowa, CMS, CMS Joomla

Abstrakt

Artykuł przedstawia problem moŜliwie szybkiej adaptacji dydaktycznej studentów pierwszego roku. Analiza wyników badań nad wykorzystaniem Internetu i dostępnością technologii CMSs ukierunkowuje prace w tym zakresie na utworzenie uniwersyteckiej strony internetowej, która moŜe okazać się ułatwieniem w adaptacji studentów do uczenia się w nowych warunkach w wyŜszych uczelniach technicznych

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

PETRUK, V., & LIESOVYI, V. (2012). Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 93–98. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION