Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku

Autor

  • Vera PETRUK Vinnytsia National Technical University, Vinnytsia, Ukraine
  • Volodymyr LIESOVYI Vinnytsia National Technical University, Vinnytsia, Ukraine

Słowa kluczowe:

adaptacja dydaktyczna, studenci pierwszego roku, uniwersytecka strona internetowa, CMS, CMS Joomla

Abstrakt

Artykuł przedstawia problem moŜliwie szybkiej adaptacji dydaktycznej studentów pierwszego roku. Analiza wyników badań nad wykorzystaniem Internetu i dostępnością technologii CMSs ukierunkowuje prace w tym zakresie na utworzenie uniwersyteckiej strony internetowej, która moŜe okazać się ułatwieniem w adaptacji studentów do uczenia się w nowych warunkach w wyŜszych uczelniach technicznych

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

PETRUK, V., & LIESOVYI, V. (2012). Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 93–98. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6949

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ