Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna dla adaptacji studentów pierwszego roku
Słowa kluczowe:
adaptacja dydaktyczna, studenci pierwszego roku, uniwersytecka strona internetowa, CMS, CMS JoomlaAbstrakt
Artykuł przedstawia problem moŜliwie szybkiej adaptacji dydaktycznej studentów pierwszego roku. Analiza wyników badań nad wykorzystaniem Internetu i dostępnością technologii CMSs ukierunkowuje prace w tym zakresie na utworzenie uniwersyteckiej strony internetowej, która moŜe okazać się ułatwieniem w adaptacji studentów do uczenia się w nowych warunkach w wyŜszych uczelniach technicznychPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
PETRUK, V., & LIESOVYI, V. (2012). Uniwersytecka strona internetowa jako skuteczna pomoc dydaktyczna
dla adaptacji studentów pierwszego roku. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 93–98. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6949
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.