Technologie informacyjno-komunikacyjne w osiąganiu celów dydaktycznej adaptacji przez studentów
Słowa kluczowe:
socjalizacja, adaptacja dydaktyczna, technologie informacyjneAbstrakt
W artykule poruszono problematykę związaną z socjalizacją studentów pierwszych lat studiów, ich zdolnością przystosowania się do nowego dla siebie środowiska akademickiego i możliwości wykorzystania w tym celu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
ISHCHUK, N., & LIESOVYI, V. (2011). Technologie informacyjno-komunikacyjne w osiąganiu celów dydaktycznej adaptacji przez studentów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 88–92. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6993
Numer
Dział
ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.