Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
czytanie, wyszukiwanie informacji, interpretacja, refleksja, argumentacjaAbstrakt
Czytanie jest umiejętnością praktyczną, potrzebną w różnych okolicznościach życia. Posiadanie tej umiejętności umożliwia korzystanie z dorobku minionych pokoleń oraz przekazywanie własnych doświadczeń następnym pokoleniom. W artykule dokonano przeglądu różnych stanowisk na temat sposobów sprawdzania umiejętności czytania. Dokonany przegląd poglądów pozwoli na stworzenie baterii zadań sprawdzających umiejętność czytania tekstów popularno- naukowychOpublikowane
2012-06-30
Jak cytować
DŁUGOSZ, A. (2012). Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji
pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 272–278. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION