Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej

Autor

  • Agnieszka DŁUGOSZ Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

czytanie, wyszukiwanie informacji, interpretacja, refleksja, argumentacja

Abstrakt

Czytanie jest umiejętnością praktyczną, potrzebną w różnych okolicznościach życia. Posiadanie tej umiejętności umożliwia korzystanie z dorobku minionych pokoleń oraz przekazywanie własnych doświadczeń następnym pokoleniom. W artykule dokonano przeglądu różnych stanowisk na temat sposobów sprawdzania umiejętności czytania. Dokonany przegląd poglądów pozwoli na stworzenie baterii zadań sprawdzających umiejętność czytania tekstów popularno- naukowych

Pobrania

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

DŁUGOSZ, A. (2012). Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 272–278. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6975

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>