Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej

Autor

  • Agnieszka DŁUGOSZ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

czytanie, wyszukiwanie informacji, interpretacja, refleksja, argumentacja

Abstrakt

Czytanie jest umiejętnością praktyczną, potrzebną w różnych okolicznościach życia. Posiadanie tej umiejętności umożliwia korzystanie z dorobku minionych pokoleń oraz przekazywanie własnych doświadczeń następnym pokoleniom. W artykule dokonano przeglądu różnych stanowisk na temat sposobów sprawdzania umiejętności czytania. Dokonany przegląd poglądów pozwoli na stworzenie baterii zadań sprawdzających umiejętność czytania tekstów popularno- naukowych

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

DŁUGOSZ, A. (2012). Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 272–278. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>