Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji pedagogicznej
Słowa kluczowe:
czytanie, wyszukiwanie informacji, interpretacja, refleksja, argumentacjaAbstrakt
Czytanie jest umiejętnością praktyczną, potrzebną w różnych okolicznościach życia. Posiadanie tej umiejętności umożliwia korzystanie z dorobku minionych pokoleń oraz przekazywanie własnych doświadczeń następnym pokoleniom. W artykule dokonano przeglądu różnych stanowisk na temat sposobów sprawdzania umiejętności czytania. Dokonany przegląd poglądów pozwoli na stworzenie baterii zadań sprawdzających umiejętność czytania tekstów popularno- naukowychPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
DŁUGOSZ, A. (2012). Problematyka badania umiejętności czytania w refleksji
pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 272–278. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6975
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.