Rozwijanie myślenia technicznego graficznego uczniów
Słowa kluczowe:
myślenie techniczne, rodzaje myślenia technicznego, myślenie techniczne graficzneAbstrakt
Celem nauczania techniki w płaszczyźnie psychologicznej jest rozwijanie myślenia technicznego uczniów. Poszczególne rodzaje myślenia technicznego są rozwijane poprzez rozwiązywanie różnego rodzaju zadań technicznych. W procesie posługiwania się rysunkiem technicznym istotne znaczenie odgrywa myślenie techniczne graficzne, które należy rozwijać poprzez zadania koncepcyjne, graficzne twórcze i odtwórcze.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
DŁUGOSZ, A. (2010). Rozwijanie myślenia technicznego graficznego uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 78–83. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7119
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.